Kundeservice og FAQ

Indlæser...

Sådan kommer du hurtigt og nemt i kontakt med os:

Du kan nemt komme i kontakt med os - enten på telefon eller mail i vores butikkers åbningstid.

Alle ordrer bliver håndteret af vores fysiske butikker - også weborder. Hvis du har et spørgsmål til din ordre, så skal du tage fat i den butik, der har håndteret din ordre. Det kan du se på din ordrebekræftelse. Du kan enten sende en mail til butikken eller ringe. Alle henvendelser besvares i vores åbningstid.

Lige her finder du vores 9 butikkers informationer

 

 

Det spørger vores kunder ofte om:

1. Hvornår får jeg mine varer?
Hvis du handler i vores fysiske butikker får du dine varer med hjem med det samme, hvis de er på lager - ellers aftales det med butikken, hvornår varerne er klar. Når du handler online kontakter butikken dig, hvis der er forsinkelser eller delleveringer. Typisk håndteres alle internet-ordrer 1-5 hverdage efter de er modtaget - så der går en god uges tid, inden du modtager (eller afhenter) din ordre.

2.
Hvorfor er der ikke FRI FRAGT?
Vi har valgt, at vores priser er 'gennemsigtige' - vi har ikke lagt fragtprisen ovenpå produktets reelle pris. Derfor koster det noget, hvis du ønsker, at din ordre skal leveres. Maks-prisen for levering er i DK 450,- Du kan også vælge at hente din ordre i butikken - så slipper du for fragtgebyr. 

3. Hvordan gør jeg, hvis jeg ønsker at returnere min ordre?
Hvis du har købt din ordre i en af vores fysiske butikker - så kommer du ind  og bytter - hvis du ønsker penge retur, så husk bon. Hvis du har handlet i webshoppen - så  har du også mulighed for at sende varen retur - se vores handelsbetingelser, hvordan proceduren for retur er.

4. Hvordan samler jeg usamlede trævarer?
Typisk er der en udførlig samlevejledning med produktet. Som er simpel og ret nem at følge - MANGLER der noget i din forsendelse eller kan du ikke hitte ud af at samle produktet - så skal du kontakte den butik, som du har købt produktet i - eller den butik, som har håndteret din online-ordre. Du kan se det på din ordrebekræftelse. Vores butikker er mere end klar til at hjælpe dig.

5. Min vare er defekt, hvad gør jeg?
Du skal kontakte den butik, som du har købt produktet i - eller den butik, som har håndteret din online-ordre. Du kan se det på din ordrebekræftelse. Vores butikker er mere end klar til at hjælpe dig. 

6. Hvordan foregår levering?
Levering foregår med butikkens eget bud eller eksterne leverandører (PostNord, Autobude m.fl.) - aftales individuelt fra ordre til ordre. Maks-prisen for levering er kr. 450,- Du kan også vælge at hente din ordre i en af vores butikker - det koster ikke noget. Hvis du har bestilt en stor ordre, vil butikken, som håndterer ordren, kontakte dig for at aftale levering. Alle ordrer håndteres 1-5 hverdage efter modtagelse. Der kan være forsinkelser, hvis en vare ikke er på lager - i sådanne tilfælde vil du blive kontaktet af os. Se vores handelsbetingelser, hvordan proceduren for levering er.

7. Klik&Hent - hvordan gør jeg?
Du bestiller varen i webshoppen og vælger ‘afhent i butik’ i tjek-ud på webshoppen. Her fremkommer muligheder for at vælge, hvilken butik du ønsker at hente din ordre i. Og du vil blive kontaktet - typisk på mail - når din ordre er klar til afhentning.

8. Kan jeg annullere min ordre?
Hvis du har lagt en ordre på www.traevarer.dk og har fortrudt allerede inden ordren er leveret, så er det en mulighed, at ringe til butikken, som håndterer din internetordre og høre dem, om det er muligt at annullere ordren. HVIS ordren allerede er håndteret, pakket og sendt, så har du selvfølgelig mulighed for efter modtagelse at bytte iflg. loven. Når du handler på www.traevarer.dk, så reserveres beløbet på din konto - og hæves først når ordren ER sendt/afhentet. Hvis du annullerer ordren, så hæves beløbet for ordren ikke - men reservationen på din konto vil være synlig til den ophæves fra bankens side. 

9. Hvor ligger butikkerne?
Vores butikker ligger på Amager, Østerbro, Vesterbro, Kgs. Lyngby, Roskilde, Odense, Esbjerg, Aarhus og Aalborg. De kan kontaktes i åbningstiden. Du finder tlf, mail og adresser her

10. Kan jeg bruge mit gavekort på www.traevarer.dk?
Du kan desværre ikke bruge dit fysiske gavekort i webshoppen - men i en af vores 9 fysiske butikker.

 

Trævarefabrikernes Udsalg Aarhus - aarhus@traevarer.dk - 86123411

Trævarefabrikernes Udsalg Aalborg - aalborg@traevarer.dk - 98165411

Trævarefabrikernes Udsalg Esbjerg - esbjerg@traevarer.dk - 75124112

Trævarefabrikernes Udsalg Odense - odense@traevarer.dk - 66140305

Trævarefabrikernes Udsalg Roskilde - 4000@traevarer.dk - 46354455

Trævarefabrikernes Udsalg Kgs Lyngby - 2800@traevarer.dk - 45331317

Trævarefabrikernes Udsalg Vesterbro - vesterbro@traevarer.dk - 33210428

Trævarefabrikernes Udsalg Amager - amager@traevarer.dk - 32584808

Trævarefabrikernes Udsalg Østerbro - 2100@traevarer.dk - 35431317